Promocje
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji:

  1. Jeśli reklamacja została stwierdzona podczas wykonywania montażu przez naszych pracowników, zgłoszenie wraz z dokumentacją zdjęciową przesyłają oni bezpośrednio do naszego biura.
  2. Jeśli reklamację stwierdzili Państwo sami, prosimy o przesłanie nam zgłoszenia pocztą elektroniczną na adres: famesvox@gmail.com. W tytule proszę podać nr zamówienia, w treści proszę przesłać swoje dane kontaktowe i krótko opisać problem. Prosimy również, na ile to możliwe, o załączeniu zdjęć reklamowanego mebla. Jeśli nie maja Państwo takiej możliwości, prosimy reklamacje zgłaszać pod nr telefonu: 22 416 62 26  (pn-pt w godz. 8-16).

Dokonywanie zwrotów:

  1. Jeśli chcą Państwo dokonać zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny, to mają Państwo na to 14 dni. Możemy przyjąć wyłącznie nieotwarte i nieuszkodzone paczki. Z tego powodu meble przeznaczone do montażu przez naszych pracowników można zwrócić przed rozpoczęciem montażu. Jeśli meble zostały wniesione przez naszych pracowników , to opłata za te usługę nie podlega zwrotowi.
  2. Aby odstąpić od umowy prosimy o przesłanie nam takiej informacji pocztą elektroniczną na adres: famesvox@gmail.com, odesłanie paczek na adres: Fames, ks. Skorupki 95, 05-091 Ząbki. Zwrot kosztów realizujemy w ten sam sposób, w jaki Państwo zapłacili za zakup (na podane konto lub kartę płatniczą).
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl